zaterdag 13 juli 2019

Bloggen of Facebookie











Tja de familie Katermans is eruit!! Wij gaan weer meer bloggen. Waarom......nou omdat we zo langzamerhand ons buikje vol hebben van Facebook.

Ik vind het natuurlijk heel leuk dat mensen de dingen die wij maken mooi vinden. Maar dat ze dit van facebook pikken en dan zeggen dat ze het zelf gemaakt hebben......daar krijg ik haarballen van.

Dus vanaf nu ga ik lekker weer achter mn flaptoppie verhaaltjes maken.

En we hebben best vaak wat te vertellen hoor!

Laat ik is beginnen met gisteren.....Gisteren ben ik verder gegaan aan mijn eigen kistje. Tuurlijk doen we hier veel samen maar een kistje met mn eigen spulletjes....ja dat wilde ik wel. Dus zijn mijn broertjes gaan verven en ben ik met een serie van Lynette Andersson aan de slag gegaan. Jullie zien wel we blijven onze kleur trouw! Morgen laat ik de stofjes zien en wat ik er van gemaakt heb natuurlijk.


Ja en dan toch een nieuwtje vandaag!!!
Het is zomer dus ja dan komt er bij de Katermansjes vaak …….ik hoor jullie al denken nee he niet weer.....maar ja toch
Almerians Pimmetje…..binnenkort Pim (metje) Katermans

Is het geen knappe vent?.... En ga nu niet zeggen he dat zwarte snorretje waar ken ik dat van want juist dat maakt Pimmetje voor ons speciaal!
Wees welkom lieve Pimmetje en dat je maar heel lang mijn broertje mag zijn. 
Herzlich Wilkommen!!

Nou groetjes he! Ade en tot morgen.
Juub




Geen opmerkingen: