zondag 13 februari 2011

Mini blokkenboekje

Hallo,

Natuurlijk is mijn blokkenboek heel handig maar een beetje groot voor de klosjes....dus vandaar aan de slag gegaan voor.....
........een mini uitgave!!
Aan de binnenkant zitten zelfs vakjes voor mijn spulletjes dus superhandig als ik op stap ga.
De bladzijden heb ik gemaakt uit een vlieskleed van een bekend winkel met een X. Hierdoor is ieder blaadje eigenlijk anders.

Nu maar weer snel verder met het volgende projektje.....een hartje met een borduurtje erop.
Mis mijn borduurmachine erg maar nog een paar weekjes geduld en alles staat weer op zijn eigen plekje..... dus nog even doorbijten en maar even met de hand borduren.....ook niks mis mee hoor!
groetjes van ons allemaal

5 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een handig en mooi miniblokje

tiny zei

Wat heb je daar een gezellig stofje voor gebruikt, en inderdaad heel handig.

Unknown zei

Ja, zo'n verslag is voor een ander die er niet is geweest de goedkope versie van zo'n beurs zelf bezoeken! Hihi! Je klosjes gaan goed! Bij mij nu op rustig pitje, daar op moment veel andere bezigheden zijn!

Terray zei

Leuk zeg die blokkenboekjes en handig.
Ik heb er nog geen maar in de toekomst wil ik er zekers ook eentje gaan maken.

Groetjes
tertia

Anoniem zei

Die ziet er erg mooi uit, heel handig ook!