dinsdag 26 juli 2011

Holly Hobbie

Hallo allemaal....

De afgelopen dagen heb ik op jullie weblogs meerdere berichtjes gelezen over Holly Hobbie. Ook voor mij geeft dit hele leuke herinneringen......en zelfs ideetjes om te maken.

Deze kleine meid wil jullie graag even het tasje laten zien wat we voor een klein vriendinnetje gemaakt hebben vandaag. Ze krijgt na de vakantie nog een kleine verassing van ons (armbandjes van een bekende drogist dus) en dat moet toch ergens in.

Voor alle Hobby Hobbie fans die plotseling inspiratie krijgen......de stof is er met diverse afbeeldingen zowel met jongens en meisjes. Binnenkort hierover meer op ons weblog.

 
 Dus gaan we eens goed nadenken of we hier nog leuke dingetjes mee kunnen maken.

En natuurlijk eens nadenken waar al die lieve spulletjes zijn gebleven die ik als klein meisje heb gehad.
Lijkt me heel leuk om er mijn poppenkinderen mee te laten "spelen"

Groetjes van ons allemaal!!

6 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat geweldig!! Ik geniet helemaal van de logjes waar ik holly hobbie kan zien... hihi.... en ik maar denken dat ik de enige gek was..\

Wilma Kuin zei

Wat geweldig!! Ik geniet helemaal van de logjes waar ik holly hobbie kan zien... hihi.... en ik maar denken dat ik de enige gek was..\

Unknown zei

Nou wat een superschattige tasjes zijn dat geworden! Dat is wel heel plezierig om naar te kijken hoor!

Unknown zei

Hi janine, nou, ik ben me van geen 3e deel bewust! Vertel vertel! Ja, die boeken heb ik ook echt verslonden vroeger!
Fijn weekend!

Charo zei

I love hobbie hobbie pictures and these little bags are so nice!
Thanks for visiting my blog and become my follower

Els zei

Ohhhh wist helemaal niet dat er stofjes van waren!
Wat een leuk tasje heb je voor je poppenkind gemaakt;)