zaterdag 10 januari 2015

Plaatjesstofjes



Zo de eerste week van het nieuwe jaar zit er al weer op en inmiddels zijn er al weer de nodige blokjes gemaakt.
Naast de blokjes van het patroon vul ik mijn eigen stonefield aan met wat andere patroontjes.

 
Van deze blokjes wil ik eigenlijk dit jaar een leuke quilt gaan maken met daarbij ook blokjes met een vlinder. Dus eerste even een probeersel en dat kan dan ook mooi in de stonefield.
Ook deze komt in de Stonefields en zo leuk dat we hier natuurlijk kattenstofjes in kunnen verwerken. Regelmatig krijgen we de vraag waar deze superlieve stofjes vandaan komen..... heel simpel gekocht op www.ingridskaarten.nl. Al de nodige jaren zorgt zij voor een regelmatige aanvulling van de leukste stofjes. Natuurlijk bij ons vaak kattenstofjes maar je kunt ook regelmatig andere plaatjes tegenkomen.
 


De stofjes hieronder kregen we gisteren binnen en gaan we vandaag maar eens lekker aan de slag. Het is buiten zulk slecht weer dat binnenzitten helemaal geen straf is.

Tot snel!!

4 opmerkingen:

Natalie zei

Leuke blokjes, met name het hartje en de paraplu zijn zó schattig! Schattig is ook het kattenstofje!

Johanna Zweden zei

Wat een leuke blokken
Veel handwerk plezier deze week

Groetjes uit Zweden

Chris zei

Ik vind het leuk dat je je eigen draai geeft aan de Stonefields. Helemaal met die leuke kattenstofjes.

Anoniem zei

Leuke post, ik zag u via andere haaksters, leuk om hier te lezen...groetjes ❤