zondag 14 juli 2019

Een gezellige zondag

Daar ben ik weer....

Wat een lekkere vrije dag hebben wij vandaag! Lekker alle ramen open....al onze kleedjes en mandjes zijn schoongemaakt, gezellig koffiedrinken.....lijkt wel een beetje vakantie!!
Gelukkig gaat ons mam nooit weg dus genieten wij extra van deze dagen.

Zoals ik gisteren al zei heb ik vandaag mijn kistje afgemaakt. Mn broer Toby heeft de laatste randjes afgelakt en ik heb de stofjes netje om het karton gevouwen. en kijk! Het handwerkkistje van Juub in haar favoriete kleurtjes.
Nu ga ik nog een speldenkussentje maken en is even nadenken wat er nog meer in kan.

Hebben jullie enig idee wat dit is? Nou ik zal het even verklappen het is een prullenbakje voor mn draadjes en pluisje. Ja ik moet altijd alles netjes opruimen van ons mam want die heeft nou eenmaal een hekel aan troepjes.
Maar ja het ziet er helemaal niet uit als een prullenbakje.....

hocus pocus...…  nu wel   Leuk he?

Vorige week is ons mam weer in Ophemert geweest en daar zijn nog meer van dit soort leuke dingen gemaakt. Willen jullie weten wat?? Kijk dan in de komende week op mijn blog want dan vertel ik er meer over.

Nou mn poppenzusje Faith roept dat er thee is dus ik ga stoppen. Spreek jullie snel weer!

Groetjes, Juub Katermans

Geen opmerkingen: