zaterdag 3 augustus 2019

Gelukkig!!

Wat ben ik blij! Eindelijk is dat warme, vieze weer verdwenen. We zijn bijna allemaal flink ziekjes geweest.....buikpijn en niet snel genoeg naar de bak kunnen. En zelfs snotneuzen!! Voor een Perzenkind een hele vervelende situatie...… Maar gelukkig knappen we allemaal wel weer op en ook ons mam begint een beetje bij te komen van het verschrikkelijke weer.
Nee voor ons Katermansjes is dit niks.

Nu zit ik samen met mijn zusje Lindie is een lekker middagje achter de keputer. Ons mam heeft een mooi programma waar ik quiltjes in kan bedenken maar ik snap er geen.....eheheh kater van.
Gelukkig is onze broer Niels heel handig met de keputer en heeft hij Lindie helemaal uitgelegd hoe dit programma werkt. En ze gaat lekker!!
 Ik ben best een beetje trots op mijn kleine zussie. Nu hoef ik alleen nog maar wat leuke stofjes te zoeken en ik kan zo aan de gang. Ze is misschien nog niet zo handig met naald en draad.....maar dit kan ze super!

Met dat warme weer heb ik af en toe is tussen oude foto´s zitten zoeken en kijk is......een echte hexagon kist. Nou ben ik een heel bescheiden meisje maar ik begon toch wel een beetje nieuwsgierig te worden hoor.....ik ben dol op hexjes en dit vind Juub wel errug leuk.
Zou die meneer die ze hier Oop noemen dit gemaakt hebben.....of een van mijn broertjes...… Ik ben is even bij ons mam gaan zitten en ja hoor ze wist het nog. Oop had inderdaad voor Jasmijn een mooie hexagon kist gemaakt. Vanmiddag mag ik samen met ons mam gaan zoeken waar hij staat en dan is hij voor mij!! Maar eigenlijk wil ik hem liever delen......want delen met je zusjes is natuurlijk veel leuker dan er alleen iets aan hebben. Dus als we hem vinden gaan we samen is lekker bedenken wat we hier in gaan doen. Alleen voor de meiden hoor.....de jongens maken zoiets moois alleen maar stuk of vies.

groetjes!!
Juub


1 opmerking:

Aqur Printing Jakarta zei

The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin wish you deign to visit my website, thank you :)