maandag 23 augustus 2010

Een broertje

Natuurlijk moet ik nog over mijn verjaardag schrijven maar ik heb groter nieuws!! Ik heb een broertje!
Gisterenmiddag is bij ons binnengestapt Toby van den Havezaathe maar natuurlijk gaat hij ook een echte Katermans worden
Toby is ook een pers maar welke kleuren hij krijgt als het een grote vent is, is nog even een raadsel.
Hij heeft hier vanacht al lekker geslapen en we hopen natuurlijk dat hij het hier net zo naar zijn zin krijgt als wij.
De foto moet ik later even op mijn weblog zetten want dat lukt nu niet.

Of ik in de komende dagen mijn poppenquiltje af kan maken is nog de vraag want zo'n klein broertje vraagt toch best veel aandacht.

Groetjes van Jasmijn

1 opmerking:

Mirella zei

Hoi janine.
Ik ben pas 10 december jarig hoor!! hihi.
Dus ik kom maandag gewoon hoor.
Mijn email adres is:
Mirella_77@live.nl