dinsdag 3 april 2018

Extra oogjes

Zo wat een drukte hier. Natuurlijk is het allemaal even wennen nu ons Jasmijn er niet meer is. Gelukkig helpt iedereen een pootje mee en gaan we het zeker goed komen.

Natuurlijk zijn er ook leuke nieuwe ideetjes maar dat ga ik lekker niet verklappen. Wat ik wel verklap is dat ik een broertje krijg! Jaaaaa een echt broertje met dezelfde kattenmama en papa als ik heb. Joep Jerommeke gaan wij hem noemen. Joep omdat ik Juub heet......en ja dat Jerommeke.....eigenlijk zou dat achter al onze naampjes moeten staan!

Mijn poppenzus Faith was de laatste tijd een beetje verdrietig. Had last van haar bolletje en haar steekjes werden maar groter en groter terwijl ze al heel mooi steekjes kon zetten. Maar natuurlijk wist ons mam wel een oplossing.....samen met Faith is ze naar een ogendokter geweest en die zag het probleem al snel; ze had een brilletje nodig. Snel naar de brillenwinkel en kijk eens..... ziet ze er niet knap uit.

nou de groetjes en tot snel! 
Juub Katermans 

1 opmerking:

Mrs. Sutherland zei

Oh, dat brilletje. Ik krijg bijna last van een jeugdtrauma; bij mij werd één glas nog afgeplakt ook! Succes met de nieuwe kat!

Groet van Mar