zaterdag 5 mei 2018

Daar ben ik weer.....

Zo hier ben ik weer. Best wennen allemaal en ik weet dat ik meer moet vertellen op ons blog.....maar ja het valt niet mee voor een kleine poezenmeid als ik om je beroemde zus zo maar te vervangen.

Vandaag genieten wij katermansjes lekker van het mooie weer. Ons mam heeft het balkonnetje gezellig gemaakt en voorzichtig doe ik mijn eerste stapjes buiten. Maar zodra ons mam naar binnen gaat.....ren ik achter haar aan hoor.....alleen naar buiten is niks voor mij.

Voor moederdag, omadag bij ons, heb ik een leuk tasje gemaakt. Moet nog wel even twee handvaatjes eraan maken, kan oma het zo aan haar rollator hangen.
Ik ga er natuurlijk nog wel wat lekkers in doen of spul om schoon te worden.....maar dan moeten mijn poppenzusjes maar  even naar de winkel.

Verder ben ik aan het nadenken over een nieuwe quilt van wel heeeeele lieve stofjes. Daarbij wil ik stempeltjes gaan gebruiken en de printer want een moderne poezenmeid is natuurlijk van alle gemakken voorzien. Mijn broer Niels helpt me daarbij want die is super met de computer. Volgende keer maar ik ff een foto als hij mij aan het helpen is.

Tot slot voor vandaag.....ik ben nog wel klein maar vergeet niet ik ben wel.....
Groetjes! Juub

2 opmerkingen:

Mrs. Sutherland zei

Schattig tasje voor oma! Daarmee maak je vast goede sier!
Fijn weekeinde, Mar

Nisha nehwal zei

It is very important to have good thoughts in mind to write a beautiful post, and your mind seems very clear, only then you have written such a beautiful post, this post is worthy of praise, the praise of this post will be less. Real Girl Number Gurugram